TÜ tudengite kosmeetikasari jahib 10 000 eurot
Tartu ülikooli majandusteaduskonna tudengid saavutasid rahvusvahelise tudengite turundusvõistluse Brandstorm Balti regiooni finaalis esikoha L’Oréali mehelikkuse sarja loomise eest. Juuni keskel kaitstakse toodet ülemaailmses voorus Pariisis.
Baltimaade regionaalfinaalis pidid tudengid mõtlema välja tooteseeria meestele ja looma brändile turunduskommunikatsiooni plaani. Kogu tootearendusprotsessi märksõnaks oli innovatsioon.
«Töötasime välja mehelikkuse sarja, mille eesmärk on suurendada meeste enesekindlust,» rääkis võistkonna üks liige Kristella Kõrgesaar. Kõrgesaar lisas, et loodud tooteseeria nimi «Manoeuvre» rõhutabki ühelt poolt mehelikkust ja enesekindlust ning teisalt toob sisse ka vihje prantsuse keelest: oeuvre, mees kui kunstiteos.
Tudengite loodud sarja kuulub kolm toodet: habemekasvu soodustaja, juuksekasvu aeglustaja, mis vähendab juuksurikülastuse sagedust ning häälemadaldaja ehk pihusti, mis on mõeldud meestele, kes soovivad madalamat häält.
Tudengite juhendaja, TÜ ettevõtlus- ja innovatsioonikeskuse juhataja Andres Kuusik avaldas hea tulemuse üle suurt rahulolu. «Ma ei kahelnud, et nad tulevad Riias kõrgele kohale. See ei olnud lihtsalt toredate ideede kogum, vaid läbimõeldud kontseptsioon, kus iga toode, omadus, kujunduselement ja sõna oli peensusteni läbi kaalutud ja põhines uuringutel. Tudengid rakendasid kõike, mida neile turundusloengutes või turundusklubis rääkinud oleme ja nagu näha, kandis see vilja,» ütles Kuusik.
Majandusteaduskonna tudengid Kristella Kõrgesaar, Edgar Voit ja Helerin Kukk osalevad sarjaga «Manoeuvre» 12.–13. juunil Pariisis toimuvas finaalis, kus nad konkureerivad kõigi teiste regioonide võitjatega. Kosmeetikafirma L’Oréal korraldatava võistluse peaauhind on 10 000 eurot.
Lisa kommentaar